Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
                   Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Halinów

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.


• Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Halinów.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Halinów wraz z zapewnieniem opieki do : Zadanie I. 1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 , ul. Elektoralna 12/14 w Warszawie z Józefina ,ul. Wspólna 15, z Hipolitowa , ul. Hipolitowska 62a i z powrotem - 2 uczniów ( na wózkach inwalidzkich) 2) Szkoły Podstawowej Specjalnej w Warszawie, ul, Tarchomińska 4 - z Kazimierowa , ul. Czereśniowa 57, z Józefina, ul. Jasna 7, z Okuniewa, ul. Lipowa 1 i z powrotem - 3 uczniów 3) Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, Pl. Trzech Krzyży 4/6 - z Królewskich Brzezin 9 i z powrotem - 1 uczeń 4) Zespółu Szkół Specjalnych Nr 90 w Warszawie, ul. Kordeckiego 54 z Halinowa, ul. Słoneczna 8A i z powrotem - 1 uczeń, Zadanie II Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie 8, 05-300 Mińsk Mazowiecki - z Halinowa ul. Dąbrowskiego 1 i ul. Słoneczna 7 , z Desna 33 i Cisia ul. Mostowa 3a i z powrotem - 4 uczniów, - w dni nauki zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających


• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do kwoty 56400,00 zł. Udzielenie zamówień uzupełniających, uzależnione będzie od uzasadnionych potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego na ten cel.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


• Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.


III.2) ZALICZKI


• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję),


• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
• III.3.3) Potencjał techniczny


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Wykonawcy muszą dysponować do realizacji zamówienia pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w windę/najazd, pasy do mocowania wózków, z aktualnym badaniem technicznym oraz ubezpieczeniem OC i NW. Wymóg wyposażenia w windę/najazd, pasy do mocowania wózków dotyczy zadania I. Spełnianie tego wymogu będzie oceniane na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 wg.


• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


o Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobą/ami zdolnymi do wykonania zamówienia - opiekunem posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (do każdego zadania inna osoba).


• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


• koncesję, zezwolenie lub licencję


• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień


• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika ze złożonego w ofercie dokumentu, do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki albo aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Wskazane dokumenty będą potwierdzeniem prawa do złożenia podpisu.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 

Zawarte są we wzorze umowy - załączniku nr 4 do SIWZ


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1 - biuro podawcze.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 13.08.2010.

Z up. Burmistrza
/-/ Andrzej Machowski
Z-ca Burmistrza
 

Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2010-08-13 14:09:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2010-08-13 14:26:44)
 
 
ilość odwiedzin: 5191904

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X