OGŁOSZENIE O NABORZE NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA - specjalista do spraw księgowości budżetowej i płac
Halinów, dnia 29.08.2014 r.
WAG. 2110. 4 .2014
OGŁOSZENIE O NABORZE NA ZASTĘPSTWO
W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pkt 4 Procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Halinowie, wprowadzonej Zarządzeniem Nr 179.2012 Burmistrza Halinowa z dnia 17 października 2012 roku, Burmistrz Halinowa ogłasza nabór kandydatów na zastępstwo w związku z usprawiedliwiona długotrwałą nieobecnością pracownika w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Halinowie, ul. Spółdzielczej 1, 05-074 Halinów:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekracza 6%.
Warunki pracy: Praca w budynku Urzędu. Praca biurowa związana z obsługą monitora ekranowego. Budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę.
- Stanowisko pracy: specjalista do spraw księgowości budżetowej i płac
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
3.Wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe (prawomocnym wyrokiem),
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań
na stanowisku ,
6) co najmniej 3 letni staż pracy.
4.Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w księgowości budżetowej
- Wykształcenie wyższe o specjalności ekonomia i rachunkowość.
- Znajomość ustaw i przepisów wykonawczych :
- o finansach publicznych
- o rachunkowości
- o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- instrukcja kancelaryjna
- o dostępie do informacji publicznej
- o ochronie danych osobowych
- o podatku dochodowym od osób fizycznych
- o podatku od towarów i usług
- o funduszu ubezpieczeń społecznych
- o pracownikach samorządowych
- o samorządzie gminnym
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
5. Zakres wykonywanych zadań i odpowiedzialność na stanowisku:
- Rozliczanie należności wynikających z umów o pracę, umów cywilno-prawnych oraz dla osób pełniących funkcje społeczne.
- Prowadzenie ewidencji księgowej mienia gminnego.
- Prowadzenie rejestru podatku VAT.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej dla Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w sposób umożliwiający rozliczenie udzielonych pożyczek na cele mieszkaniowe.
- Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wypłaconych należności z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych.
- Sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej.
- Odpowiedzialność za:
-
terminowe przekazywanie dokumentów oraz płatności dotyczących ubezpieczeń społecznych
i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku VAT, - terminowe sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prawidłowe zabezpieczanie i przechowywanie dokumentacji na powierzonym stanowisku pracy,
- zgodne z prawdą opisywanie i potwierdzanie dowodów finansowo księgowych w zakresie realizowanych zadań,
- przestrzeganie tajemnicy służbowej w zakresie ochrony informacji dotyczących danych osobowych i wynagrodzeń.
- Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny (należy podać numer telefonu lub adres poczty elektronicznej do kontaktu
w sprawie postępowania rekrutacyjnego); - kwestionariusz osobowy kandydata;
- kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
-
oświadczenia:
- o niekaralności,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o nieposzlakowanej opinii,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
- Kopie świadectw pracy.
Druk kwestionariusza osobowego oraz wzory oświadczeń do pobrania w zakładce „Praca” www.bip.halinow.pl
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty, należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Burmistrza Halinowa,
05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1, z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo na stanowisku do spraw księgowości budżetowej i płac”, osobiście w siedzibie Urzędu (biuro podawcze) lub pocztą (liczy się data wpływu na biuro podawcze Urzędu Miejskiego w Halinowie) , w terminie do dnia 10.09.2014 r. do godz. 16.00.
Osoby do kontaktu w sprawie naboru:
- w sprawach merytorycznych: Teresa Karwowska, tel. (22) 783-60-20 wew.156.
- w sprawach proceduralnych: Danuta Krawczyńska, tel. (22) 783-60-20 wew.118.
- Ważne informacje dodatkowe:
- Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:
- aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.halinow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu;
- O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Burmistrz Halinowa, zastrzega sobie prawo odwołania postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Burmistrz Halinowa
/-/ Adam Ciszkowski