Nr postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.40.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA HALINÓW
Adres pocztowy: Ul. SPÓŁDZIELCZA 1
Miejscowość: Halinów
Kod pocztowy:05-074
Województwo: MAZOWIECKIE
Tel.: 0 22 783-60-20 wew. 124
Faks: 0 22 783-61-07
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.halinow.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna
Uczelnia publiczna
Administracja rządowa terenowa
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
X Administracja samorządowa
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Podmiot prawa publicznego
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Inny (proszę określić):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych i papieru na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. materiały biurowe i papier
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
X Dostawy
Usługi
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów piśmienniczych na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. materiały biurowe i papier
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do niniejszego Zaproszenia
- projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny
CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)
jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
jest równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie z wolnej ręki
Negocjacje bez ogłoszenia
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna – art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn.zm.):
W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedn oprowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.
Podstawa faktyczna:
W prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach z których oba były prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie niniejszego Zadania nie została złożona żadna oferta .
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część Nr 1
Nazwa Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych i papieru na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. materiały biurowe i papier
Nazwa i adres wykonawcy któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia
Nazwa (firma): Partner XXI Sp. z o. o.
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Miejscowość: Zabrze
Kod pocztowy: 41-800
Województwo: śląskie
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27/08/2012
Burmistrz Halinowa
/-/ Adam Ciszkowski