Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w HALINOWIE

góra

Halinów, dnia 18.09.2014 r.

WAG. 2111. 1 .2014  

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Halinowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekracza 6%.

  1. Stanowisko pracy:  
    KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w HALINOWIE
  1. Wymiar czasu pracy:  pełny etat

3. Wymagania  niezbędne:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;
6) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej , o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r.  poz. 182 z późn. zm.);
7) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej.

4. Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów z zakresu:

1) samorządu gminnego;
2) pomocy społecznej;
3) świadczeń rodzinnych;
4) pomocy osobom uprawnionym do alimentów;
5) wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej;
6) finansów publicznych;
7) postępowania administracyjnego;
8) zamówień publicznych;
9) prawa pracy, w tym przepisów o pracownikach samorządowych.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
1) realizacja zadań własnych gminy i zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej w sprawach pomocy społecznej określone w przepisach o pomocy społecznej;
2) prowadzenie innych spraw z upoważnienia Burmistrza Halinowa jeżeli przepis szczególny
     tak stanowi;
3) reprezentowanie MOPS na zewnątrz;
4) kierowanie statutową działalnością MOPS;
5) prowadzenie gospodarki finansowej w oparciu o przepisy ustawy o finansach publicznych;
6) organizowanie obsługi administracyjnej MOPS;
7) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznania świadczeń na podstawie upoważnienia Burmistrza Halinowa;

8) przyznawanie i wypłacanie świadczeń przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej;
9) organizowanie pracy socjalnej dla wspierania osób i rodzin w celu przezwyciężenia trudnych sytuacji życiowych;

10) współpraca z organami gminy Halinów;
11) prowadzenie analiz i ocen zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;
12) opracowywanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych;
13) pobudzanie społecznej aktywności w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób i rodzin;
14) udzielanie pomocy i prowadzenie programów zapobiegających wykluczeniu społecznemu;
18) praca socjalna skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi;
19) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej.

 

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru:

   1)  Miejsce pracy:  budynek (parter) – siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Halinowie oraz praca w terenie związana z bezpośrednim kontaktem z podopiecznymi MOPS.  Praca biurowa związana z obsługą monitora ekranowego.

   2)  Obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w 1 miesięcznym okresie rozliczeniowym, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy.

 

7.   Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (należy podać numer telefonu lub adres poczty elektronicznej do kontaktu w sprawie postępowania  rekrutacyjnego);
  2. kwestionariusz osobowy kandydata;
  3. kopie dokumentów  poświadczających  wymagane wykształcenie;
  4. kopie dokumentów poświadczających posiadane  kwalifikacje i umiejętności;
  5. oświadczenie o treści:

-  jestem obywatelem polskim,

-  posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw

   publicznych,
-  nie byłem skazany / nie byłam skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

-  cieszę się nieposzlakowaną opinią,

-  wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych,

  1.  Kopie świadectw pracy.

 

8. Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty, należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Burmistrza Halinowa, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1, z dopiskiem:  „Nabór na kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Halinowie” osobiście w siedzibie Urzędu (biuro podawcze) lub pocztą (liczy się data wpływu na biuro podawcze Urzędu Miejskiego w Halinowie), w terminie do dnia 29 września 2014 r. do godz. 15.00.

Osoby do kontaktu w sprawie naboru:

- w sprawach merytorycznych:  Robert Grubek – Sekretarz Halinowa, 
  tel. (22) 783-60-20 wew.120.

- w sprawach proceduralnych: Danuta Krawczyńska, 
  tel. (22) 783-60-20 wew.118.

9. Ważne informacje dodatkowe:

  1. Kandydat  wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia: 
  1. aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
  2. oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie,
  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  www.bip.halinow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu;
  2. Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia  skierowana do odbycia służby przygotowawczej;
  3.  O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

10. Burmistrz Halinowa, zastrzega sobie prawo odwołania postępowania  rekrutacyjnego w każdym czasie,  bez podania przyczyny.

 

 

Burmistrz

/-/ Adam Ciszkowski

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2014-09-18)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2014-09-18 15:47:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2014-09-18 15:59:05)
 
 
ilość odwiedzin: 5190416

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X