Ogłoszenie - Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji pomocy nauczyciela przedszkola
Nr postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.19.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
X Zamieszczanie obowiązkowe
0 Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
X Zamówienia publicznego
0 Zawarcia umowy ramowej
0 Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa: GMINA HALINÓW
Adres pocztowy: Ul. SPÓŁDZIELCZA 1
Miejscowość: Halinów
Kod pocztowy:05-074
Województwo: MAZOWIECKIE
Tel.: 0 22 783-60-20 wew. 124
Faks: 0 22 783-61-07
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.halinow.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
0 Administracja rządowa centralna
0 Uczelnia publiczna
0 Administracja rządowa terenowa
0 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
X Administracja samorządowa
0 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
0 Podmiot prawa publicznego
0 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
0 Inny (proszę określić):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji pomocy nauczyciela przedszkola w realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekcie „Szansa dla Przedszkolaka ” prowadzonym przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. pomoc nauczyciela I
Zadanie 2. pomoc nauczyciela II
Zadanie 3. pomoc nauczyciela IV
Zadanie 4. pomoc nauczyciela IV
II.1.2) Rodzaj zamówienia
0 Roboty budowlane
0 Dostawy
X Usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji pomocy nauczyciela przedszkola w realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekcie „Szansa dla Przedszkolaka” prowadzonym przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. pomoc nauczyciela I
Zadanie 2. pomoc nauczyciela II
Zadanie 3. pomoc nauczyciela III
Zadanie 4. pomoc nauczyciela IV
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w ramach Projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego Gminę Halinów.
Miejscem świadczenia usługi będzie:
Zadanie 1,2,3: Przedszkole przy Zespole Szkół w Halinowie, przy ulicy Okuniewskiej 115.
Zadanie 4: Klub Przedszkolaka w Okuniewie, przy ul. Szkolnej 4.
Forma zatrudnienia: umowa - zlecenia
Świadczeniem usługi pomocy nauczyciela przedszkola objęta będzie:
Zadanie 1, 2, 3: grupa 25 dzieci w wieku 3-4 lata uczęszczających do ww. Przedszkola
Zadanie 4: grupa 7 dzieci w wieku 3-4 lata uczęszczających do ww. Klubu
Forma zatrudnienia: umowa - zlecenia
Do zadań pomocy nauczyciela przedszkola w szczególności należy
1. spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków, polecone przez nauczyciela wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia;
2. utrzymywanie czystości w powierzonych pomieszczeniach.
3. współpraca z koordynatorem projektu, dyrektorem Zespołu Szkół w Halinowie i kadrą pedagogiczną w Zakresie Zadań 1-3, a w Zakresie Zadania 4 współpraca z koordynatorem projektu i kadrą pedagogiczną.
4. stosowanie się do regulaminu projektu i regulaminów obowiązujących odpowiednio w Przedszkolu lub Klubie Przedszkolaka.
5. informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
6. prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy i złożenia rachunku (dla Urzędu Miejskiego), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia.
7. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).
8. Zapoznanie się oraz stosowanie zasady równości płci obowiązującej w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- wzór umowy stanowiący załącznik nr 4a do SIWZ dla Zadania 1, załącznik nr 4b do SIWZ dla Zadania 2, 4c do SIWZ dla Zadania 3, załącznik nr 4d do SIWZ dla Zadania 4.
Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4a do SIWZ dla Zadania 1, załącznik nr 4b do SIWZ dla Zadania 2, załącznik nr 4c do SIWZ dla Zadania 3, oraz załącznik nr 4d do SIWZ dla Zadania 4.
Termin realizacji ustala się: od dnia 1 września 2012 do dnia 30 czerwca 2013 a następnie od dnia 1 września 2013 do dnia 30 czerwca 2014.
Planowany maksymalny czas pracy:
Zadanie 1:
960 godzin, z podziałem na lata:
Rok 2012 – 192 godzin
Rok 2013 – 480 godzin
Rok 2014 – 288 godzin
A w tym ilość godzin do przepracowania tygodniowo- 12 godzin
Zadanie 2:
960 godzin, z podziałem na lata
Rok 2012 – 192 godzin
Rok 2013 – 480 godzin
Rok 2014 – 288 godzin
A w tym ilość godzin do przepracowania tygodniowo- 12 godzin
Zadanie 3:
960 godzin, z podziałem na lata
Rok 2012 – 192 godzin
Rok 2013 – 480 godzin
Rok 2014 – 288 godzin
A w tym ilość godzin do przepracowania tygodniowo- 12 godzin
Za 1 godzinę uważa się 60 minut.
Usługa świadczona będzie w godzinach 7-18 w dniach nauki szkolnej/przedszkolnej
Dokładny plan pracy tygodniowej z podziałem na godziny zostanie ustalony odpowiednio z Dyrekcją Przedszkola przy Zespole Szkół w Halinowie, przy ulicy Okuniewskiej 115.
Zadanie 4:
1001 godzin, z podziałem na lata
Rok 2012 – 199 godzin
Rok 2013 – 487 godzin
Rok 2014 – 315 godzin
A w tym ilość godzin do przepracowania tygodniowo- 12 godzin
Za 1 godzinę uważa się 60 minut.
Usługa świadczona będzie w godzinach 7-18 w dniach nauki szkolnej/przedszkolnej
Dokładny plan pracy tygodniowej z podziałem na godziny zostanie ustalony odpowiednio z Koordynatorem Projektu tj. z Panią Martyną Kozieł z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Halinowie przy ulicy Spółdzielczej 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
tak 0 nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Nie dotyczy
II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
80.11.00.00-8 usługi szkolnictwa przedszkolnego
Dodatkowe przedmioty
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):
tak X liczba części: 4 nie 0
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):
tak 0 nie X
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
data zakończenia: 30/06/2014
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
tak 0 nie X
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)
III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał technicz¬ny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą:
a) Dotyczy Zadania I:
wykształcenie co najmniej średnie zgodnie art. 11a) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( t. jednolity -Dz.U. z 2004r., Dz. U. nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
b) Dotyczy Zadania II
wykształcenie co najmniej średnie zgodnie art. 11a) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( t. jednolity -Dz.U. z 2004r., Dz. U. nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
c)Dotyczy Zadania III:
wykształcenie co najmniej średnie zgodnie art. 11a) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( t. jednolity -Dz.U. z 2004r., Dz. U. nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
d) Dotyczy Zadania IV
wykształcenie co najmniej średnie zgodnie art. 11a) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( t. jednolity -Dz.U. z 2004r., Dz. U. nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie „1” lub „0”, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt III.4.1) Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
1 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM - nie dotyczy
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5): nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Zamawiający informuje, że Wykonawca może polegać m.in. na osobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na osobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wskazać należy, iż w myśl bieżącej linii orzeczniczej (np. wyrok KIO z dnia 18.05.2010 r., sygn. akt. 786/10, wyrok KIO z 14.07.2010 r., sygn. akt 1333/10, wyrok KIO z dnia 03.09.2010 r., sygn. akt. 1801/10, wyrok KIO z dnia 18.11.2010 r., sygn. akt. 2407/10):
Udowodnienie dysponowania wymienionymi w art. 22 ust. 1 pkt 2) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych zasobami może mieć różną postać oraz treść - stosownie do rodzaju tego zasobu a także stosunku prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udzielającym zasobu jak i charakteru i zakresu porozumienia pomiędzy tymi podmiotami. Udowodnienie to powinno obejmować nie tylko wykazanie faktu udostępnienia niniejszemu wykonawcy zasobów przez uprawnionego ich dysponenta (podmiot trzeci udzielający odpowiednich zasobów), ale także winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym, wynikające ze specyfiki tego zasobu. Jeżeli zatem przedmiotem udostępnienia na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych są zasoby takie jak wiedza i doświadczenie wymagane dla realizacji zamówienia, to wskazane zobowiązanie powinno uwzględniać taki właśnie charakter tego zasobu, w tym okoliczność, że nie jest możliwe przeniesienie czy udostępnienie wiedzy lub doświadczenia bez osobistego uczestnictwa podmiotu w realizacji przyszłego zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (jako podwykonawca, doradca, czy na innej podstawie) musi jednak zostać wykazane przez wykonawcę, bowiem nie można przekazać, ani zobowiązać się do udzielenia wiedzy i doświadczenia bez osobistego udziału udzielającego tych zasobów w realizacji zamówienia. W przeciwnym bowiem wypadku zamawiający będzie uprawniony do uznania, że wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu, przedkładający samo tylko zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia innego podmiotu bez wskazania uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, nie udowodnił dysponowania odpowiednim zasobem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie X
tak 0 - należy przedłożyć 0 nie należy przedkładać 0 oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
X Przetarg nieograniczony
0 Przetarg ograniczony
0 Negocjacje z ogłoszeniem
0 Dialog konkurencyjny
0 Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena X
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie 0
Kryteria CENA
Znaczenie 100
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
Tak 0 adres strony, na której będzie prowadzona: nie X
IV. 3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak X nie 0
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie o którym mowa w § 8 wzoru umowy odpowiednio dla Zadania 1-4 oraz w zakresie:
a) terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, ze zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
- siły wyższej, w szczególności takiej jak klęski żywiołowe
- działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
b) czasu pracy przewidzianego do realizacji przez Wykonawcę w poszczególnych latach realizacji umowy (2012, 2013,2014) – pod warunkiem, że z przyczyn od Wykonawcy niezależnych brak było możliwości jego wypracowania w danym roku;
c) maksymalnego wynagrodzenia umownego w poszczególnych latach realizacji umowy (2012, 2013, 2014) – pod warunkiem, że zaszły okoliczności, o których mowa w ppk b);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
- osobiście w Urzędzie Gminy Halinów, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1 u Pani Martyny Kozieł – Koordynatora projektu.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy)
Data: 09/07/2012 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:15
Miejsce: Siedziba Zamawiającego - w biurze podawczym przy ul. Spółdzielczej 1, 05-074 Halinów.
IV.4.5) Termin związania ofertą
Do: // (dd/mm/rrrr)
lub
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):Nie dotyczy
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):
Licytacja jednoetapowa 0 czas trwania:____________________________
Licytacja wieloetapowa 0
etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak 0 nie 0
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Data: // (dd/mm/rrrr) Godzina:
Miejsce: Nie dotyczy
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona¬nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):Nie dotyczy
IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):Nie dotyczy
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy): projekt „Szansa dla Przedszkolaka” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
tak 0 nie X
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 /06/2012
Burmistrz Halinowa
/-/ Adam Ciszkowski