Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Budziska, Michałów, Krzewina, Kazimierów Długa Szlachecka, Długa Kościelna, Józefin, Grabina, Brzeziny, Stary Konik, Wielgolas Brzeziński, położonych na terenie gminy Halinów

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

dres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Budziska, Michałów, Krzewina, Kazimierów Długa Szlachecka, Długa Kościelna, Józefin, Grabina, Brzeziny, Stary Konik, Wielgolas Brzeziński, położonych na terenie gminy Halinów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest : 1) zadanie I - opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przes- trzennego dla miejscowości Budziska, Michałów, Krzewina i Kazimierów 2) zadanie II - opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Długa Szlachecka, Długa Kościelna, Józefin, Grabina, 3) zadanie III - opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Brzeziny, Stary Konik, Wielgolas Brzeziński..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na daną część zamówienia w wysokości: 1) do zadania I w wysokości 2000,00 zł; 2) do zadania II w wysokości 1500,00 zł; 3) do zadania II w wysokości 2000,00 zł;.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego wsi lub miast (z wyłączeniem lasu) dla obszarów nie mniejszych niż po 100 ha dla każdego z nich i usługi te zostały wykonane należycie

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia urbanistyczne i wpis do właściwej Izby Urbanistów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika ze złożonego w ofercie dokumentu, do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, aktualny statut spółki albo aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Wskazane dokumenty będą potwierdzeniem prawa do złożenia podpisu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidziane we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1 - biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Budziska, Michałów, Krzewina, Kazimierów, położonych na terenie gminy Halinów.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla: a) miejscowości Budziska o powierzchni 367 ha (uchwała Nr XIX.156.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Budziska, gmina Halinów); b) miejscowości Michałów o powierzchni 402 ha (uchwała Nr XIX.160.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Michałów, gmina Halinów); c) miejscowości Krzewina o powierzchni 196 ha (uchwała Nr XIX.155.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Krzewina, gmina Halinów); d) miejscowości Kazimierów o powierzchni 195 ha (uchwała Nr XIX.164.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kazimierów, gmina Halinów), wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, a także opracowaniem ekofizjograficznym.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Długa Szlachecka, Długa Kościelna, Józefin, Grabina, położonych na terenie gminy Halinów.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla: a) miejscowości Długa Szlachecka o powierzchni 487 ha (uchwała Nr XIX.157.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Długa Szlachecka, gmina Halinów); b) miejscowości Długa Kościelna o powierzchni 288 ha (uchwała Nr XIX.161.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Długa Kościelna, gmina Halinów); c) miejscowości Józefin o powierzchni 278 ha (uchwała Nr XIX.159.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Józefin, gmina Halinów); d) miejscowości Grabina o powierzchni 71 ha (uchwała Nr XIX.158.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Grabina, gmina Halinów), wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, a także opracowaniem ekofizjograficznym.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Brzeziny, Stary Konik, Wielgolas Brzeziński, położonych na terenie gminy Halinów.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla: a) miejscowości Brzeziny o powierzchni 224 ha (uchwała Nr XIX.154.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Brzeziny, gmina Halinów); b) miejscowości Stary Konik o powierzchni 132 ha (uchwała Nr XIX.157.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Stary Konik, gmina Halinów); c) miejscowości Wielgolas Brzeziński o powierzchni 210 ha (uchwała Nr XIX.162.2012 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 8 lutego 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Wielgolas Brzeziński, gmina Halinów) z wyłączeniem działek nr 48/8, 48/9, 48/10 i 48/11, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, a także opracowaniem ekofizjograficznym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych

     w dniu 31.08.2012.

                                                                                                           Burmistrz Halinowa

/-/ Adam Ciszkowski
Wytworzył:
Główny specjalista ds. zamówień publicznych - Agata Zalewska
Udostępnił:
Beata Matuszewska
(2012-08-31 16:20:28)
Ostatnio zmodyfikował:
Beata Matuszewska
(2012-08-31 16:21:22)
 
 
ilość odwiedzin: 5191476

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X