Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

 

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane
 
    „Remont łazienek i szatni w budynku Przedszkola w Halinowie” – etap II

 

1. Zamawiający :
   Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
    Siedziba: ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie; tel. 022 7836020;
    faks 022 7836107; adres strony internetowej zamawiającego : www.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe - zakres robót:
1)      wymiana urządzeń sanitarnych i podejść,
2)      wymiana instalacji wodociągowej na PCV,
3)      wykonanie nowej instalacji elektrycznej z osprzętem,
4)      skucie terakoty, glazury, tynków,
5)      wymiana okien na PCV,
6)      wymiana parapetów,
7)      wykonanie tynków i wykładzin z glazury i terakoty oraz malowanie farbami emulsyjnymi,
      8) wymiana osłon kabin na aluminiowe
3. Opis zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/ :
    45.45.30.00-7 roboty remontowe w zakresie łazienek; 45.21.42.10-5 roboty budowlane                     
     w zakresie szkolnych obiektów budowlanych - szkoły podstawowe; 45.42.11.25-6    
     instalowanie okien z tworzyw sztucznych; 45.43.11.00-8 kładzenie terakoty; 45.43.20.00-9  
     kładzenie glazury; 45.44.21.00-8 roboty malarskie
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których
    mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie:
    www.bip.halinow.pl    
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia - do 30.10.2009r.
8. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.
9. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1
    oraz którzy :
   1) w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie robót
    remontowych, każda o wartości po co najmniej 40 tys. zł.;                                                                                                                                                
   2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do wykonania przedmiotu zamówienia,   
       zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
10. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie
      dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków
      na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
11.  Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej  
      wymienione dokumenty:
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2
     pkt 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji                                                                                                                                         działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem                                                                                                                                      terminu składania ofert,
3) uprawnienia budowlane ( kserokopia dokumentu ) kierownika robót do kierowania
     robotami budowlanymi, o specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym
     wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (kserokopia 
     zaświadczenia),
4) wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie
     robót remontowych, każda o wartości po co najmniej 40 tys. zł., z podaniem zakresu,
     wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np: referencje, opinie)
     potwierdzające, że co najmniej dwie roboty zostały wykonane należycie, 
12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie
      zamawiającego, w pok. nr 29 lub 20.
13. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 20.08.2009r.
      do godz. 12:00.
14. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
15. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
16. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.
17. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych        
      w dniu 30.07.2009r.
 
 
       Burmistrz Halinowa
    (-) Jolanta Damasiewicz
 
 
Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2009-07-30 15:20:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2009-07-30 16:27:32)
 
 
ilość odwiedzin: 5192017

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X