Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Piątek 29.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Uchwała Nr IX/69/03 Rady Miejskiej w Halinowie z dn. 23 maja 2003 r. w sprawie: formy i zakresu ...

 

Uchwała Nr IX/69/03

Rady Miejskiej w Halinowie

z dnia 23 maja 2003 roku

 

 

 

w sprawie: formy i zakresu informacji z wykonania budżetu Gminy za I półrocze roku budżetowego.

 

      Na podstawie art.135 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r, Nr 15 poz.148)

 

Rada Miejska w Halinowie uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze roku  w formie opisowej

zawiera:

 

  1. Część ogólną, w tym:

-         zmiany budżetu gminy dokonane w okresie sprawozdawczym

-         wykonanie dochodów,  wydatków, przychodów i rozchodów budżetu wraz

z krótkim omówieniem 

     

  1. Dochody, w tym zestawienia tabelaryczno-opisowe wydatków bieżących

w podziale na działy klasyfikacji budżetowej.

 

  1. Wydatki, w tym:

-         wydatki bieżące, w tym zestawienie tabelaryczno-opisowe wydatków bieżących w podziale na działy klasyfikacji budżetowej,

-         wydatki majątkowe, w tym zestawienia opisowe wydatków inwestycyjnych w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej oraz zadania,

-         gospodarkę pozabudżetową, w tym:

zakłady budżetowy i instytucje kultury

 

§ 2

Informacje o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze zawierają również załączniki w formie tabelarycznej określając procentowe wykonanie budżetu w stosunku do planu budżetu w następującym układzie:

  1. dochody w podziale na działy, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej,
  2. wydatki w podziale na działy, rozdziały klasyfikacji budżetowej oraz wydatki bieżące

i majątkowe, w tym wydatki inwestycyjne w podziale na zadania.

 

§ 3

  1. Rada Miejska przedstawia Regionalnej Izbie Obrachunkowej informacje o przebiegu wykonania dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych Gminie za I półrocze danego roku budżetowego.

 

 

 

Str. 2

 

  1. Do informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze dołącza  się odrębną

informację z wykonania dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych Gminie ustawami w I półroczu.

 

 

§ 4

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.

 

 

§ 5

 

            Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wytworzył:
Udostępnił:
Paulina&Bogdan Paulina&Bogdan
(2003-09-29 16:29:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Paulina&Bogdan Paulina&Bogdan
(2003-09-29 16:31:54)
 
 
ilość odwiedzin: 5195291

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X