Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 tys. euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) na zadanie pod nazwą :


„Dokumentacja projektowo-kosztorysowa zbiorczych sieci kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gminie Halinów - etap II, dla miejscowości Hipolitów i Józefin”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zakres zamówienia, który obejmuje :

1) zbiorcze sieci kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym z odgałęzieniami do ulic przyległych w miejscowości Królewskie Brzeziny, Hipolitów i Józefin o dł. 9 000 mb,
2) przyłącza dla posesji zakończone zaworem opróżniającym w komorze zaworowej, w ilości 90 kpl,
3) przykanaliki grawitacyjne od posesji do komory zaworowej, w ilości 120 szt.
4) system monitorowania pracy zaworów opróżniających z centralą w budynku stacji pomp, w ilości 90 kpl.
Wspólny słownik zamówień (CPV) : 74.23.20.00 – 4 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia do  31.08.2007r.
5. Wadium 3 tys. zł. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki następujące warunki :

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponują osobami z uprawnieniami projektowymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w specjalności:
        - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,
        - drogowej,
        - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
3)  posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie: w okresie ostatnich 3 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch dokumentacji  projektowych kanalizacji sanitarnej w  systemie podciśnieniowym o dł. co najmniej  po  3000 mb,
4) w wykonanej dokumentacji dobrane zostaną elementy wyposażenia systemu spełniające warunki techniczne określone w załączniku nr 5 do SIWZ.

7. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 

1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że spełnia wymogi art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt  1 i 2 przedmiotowej ustawy - załącznik nr 2  do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed     upływem terminu składania ofert;
3) uprawnienia projektowe osób przewidzianych do wykonywania zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
4) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowych  kanalizacji sanitarnej w  systemie podciśnieniowym o długości po co najmniej 3 tys. mb, z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego );
5) co najmniej 2 dokumenty potwierdzające, że prace wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści dokumentów musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.
6) oświadczenie wykonawcy, że w dokumentacji dobrane zostaną elementy wyposażenia systemu spełniające warunki techniczne określone w załączniku nr 5 do SIWZ, z podaniem opisu, nazwy i parametrów technicznych oraz  materiały potwierdzające, że przyjęta technologia wykazana w oświadczeniu spełnia warunki określone przez Zamawiającego w ww. załączniku.

8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29 lub 28.
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
   1) Tadeusz Wójcik, pok 28 tel. 022 783-60-20 w. 162 -  sprawy techniczne,
   2) Agata Zalewska,  pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
    w godz. 10 : 00 – 16 : 00,    fax 783-61-07;   e-mail/
inwestycje@halinow.pl
11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 12.02.2007r. do godz. 14 : 00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.02.2007r. o godz. 14 :15 ,  w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia  - 100 %.


Z up. Burmistrza
/-/ Janusz Kurczak
     Sekretarz

Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2007-01-31 12:01:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2007-01-31 12:02:45)
 
 
ilość odwiedzin: 5192177

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X