Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane

   „Remont łazienek i szatni w budynku Przedszkola w Halinowie” – etap II

 

1. Zamawiający :

   Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa

    Siedziba: ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie; tel. 022 7836020;

    faks 022 7836107; adres strony internetowej zamawiającego : www.halinow.pl

2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe - zakres robót:

1)      wymiana urządzeń sanitarnych i podejść,

2)      wymiana instalacji wodociągowej na PCV,

3)      wykonanie nowej instalacji elektrycznej z osprzętem,

4)      skucie terakoty, glazury, tynków,

5)      wymiana okien na PCV,

6)      wymiana parapetów,

7)      wykonanie tynków i wykładzin z glazury i terakoty oraz malowanie farbami emulsyjnymi,

      8)  wymiana osłon kabin na aluminiowe

3. Opis zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/ :

    45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy; 45.45.30.00-7 roboty remontowe

     w zakresie łazienek; przedszkolnych obiektów budowlanych; 45.42.11.25-6    

     instalowanie okien z tworzyw sztucznych; 45.43.11.00-8 kładzenie terakoty; 45.43.20.00-9  

     kładzenie glazury; 45.44.21.00-8 roboty malarskie.

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których

    mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie:

    www.bip.halinow.pl    

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia - do 30.10.2009r.

8. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.

9. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1

    oraz którzy :

    1)  w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie robót

         remontowych, każda o wartości po co najmniej 40 tys. zł.;                                                                                                                                               

   2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do wykonania przedmiotu zamówienia,   

       zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

10.  Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie

       dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków

       na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia

11.  Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej  

       wymienione dokumenty:

1)  oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2

     pkt 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych;

2)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji                                                                                                                                                                                   

     działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 

     upływem terminu składania ofert,

3)  uprawnienia budowlane (  kserokopia dokumentu ) kierownika robót do kierowania

     robotami budowlanymi, o specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym

     wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (kserokopia 

     zaświadczenia),

4)  wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych  w zakresie

     robót remontowych, każda o wartości po co najmniej  40 tys. zł., z podaniem zakresu,

     wartości, daty  i miejsca wykonania oraz dokumenty (np: referencje, opinie)

     potwierdzające, że co najmniej dwie roboty zostały wykonane należycie, 

12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie

      zamawiającego, w pok. nr 29 lub 20.

13. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 15.09.2009r.

      do godz. 12:00.

14. Kryteria oceny ofert : najniższa cena

15. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.

16. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.

17. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych        

      w dniu 24.08.2009r.

 

 

 

 

                                                                                                     Z up. Burmistrza

                                                                                                 /-/ Andrzej Machowski

       Z-ca Burmistrz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2009-08-24 15:17:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2009-08-24 15:18:56)
 
 
ilość odwiedzin: 5192014

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X