Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tys.  euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223,  poz.1655 ),
 na zadanie pod nazwą:

„Dokumentacja projektowo-kosztorysowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym na terenie Gminy Halinów dla miejscowości Długa Szlachecka, Grabina, Budziska”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie:  www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej  na zakres :
1) pompownia próżniowo-tłoczna – kpl. 1,
2) zbiorcze sieci kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym z odgałęzieniami do ulic przyległych w miejscowości Długa Szlachecka, długości mb. 10 000,
3) przyłącza podciśnieniowe dla posesji zakończone zaworem opróżniającym w komorze zaworowej, ilość kpl. 90,
4) system monitorowania pracy zaworów opróżniających, w ilości  szt. 90,
5) rurociąg tłoczny, długości mb 1 200.
3. Wspólny słownik zamówień CPV): 74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie
     projektowania.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Czas trwania zamówienia 12 miesięcy.
6. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
7. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.  24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3, którzy :
1) dysponują osobami do wykonania przedmiotu  zamówienia z uprawnieniami  projektowymi, w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych;
2) posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie :
    a) w okresie ostatnich 3 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch dokumentacji projektowych  kanalizacji sanitarnych  w systemie podciśnieniowym z pompownią próżniowo-tłoczną każda lub,
    b) osoba z uprawnieniami  projektowymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci  wodociągowych i kanalizacyjnych, którą dysponuje wykonawca do wykonania   przedmiotu zamówienia, posiada doświadczenie jako projektant przy wykonywaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowych  kanalizacji sanitarnych w systemie podciśnieniowym z pompownią próżniowo-tłoczną każda, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania.
8. W wykonanej dokumentacji dobrane elementy wyposażenia systemu muszą spełniać warunki techniczne określone w założeniach do przygotowania oferty (załącznik nr 5 do SIWZ).
9. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków oraz wymagań dotyczących oferowanych usług, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 
1) oświadczenie, że  spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
     publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt  1 i 2;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
     upływem terminu składania ofert;
3) uprawnienia projektowe osób przewidzianych do wykonywania zamówienia w specjalnościach :
      a) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
      b) konstrukcyjno-budowlanej,
      c) drogowej,
      d) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,
- łącznie z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego; 
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z  informacjami o ich  uprawnieniach;
5) w przypadku potwierdzania doświadczenia, o którym mowa w ust.7 pkt 2 lit. a,  wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch dokumentacji projektowych  kanalizacji sanitarnych w systemie podciśnieniowym z pompownią próżniowo-tłoczną każda;
6) w przypadku potwierdzania doświadczenia, o którym mowa w ust.7 pkt 2 lit. a, dokumenty potwierdzające (np. referencje), że prace wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 5) zostały należycie wykonane. Z treści dokumentów musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo dokumentacja była wykonana.
7) w przypadku potwierdzania warunku, o którym mowa w ust.7 pkt 2 lit. b, wykaz zawierający informacje o doświadczeniu osoby posiadającej uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, polegającym na uczestniczeniu jako projektant okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania w opracowywaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowych kanalizacji sanitarnych w systemie podciśnieniowym z pompownią próżniowo-tłoczną każda;
8) w przypadku potwierdzania warunku, o którym mowa w ust.7 pkt 2 lit. b, dokumenty potwierdzające (np. referencje) doświadczenie projektanta i że zakres wykonywanych przez niego prac przy realizacji zamówień wymienionych w wykazie (o którym mowa w pkt 7), został należycie wykonany.
11.  Na potwierdzenie spełniania wymagań dotyczących oferowanej usługi wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że w dokumentacji dobrane zostaną elementy wyposażenia systemu spełniające warunki techniczne określone w założeniach do przygotowania oferty (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dołączy opis, nazwy i parametry techniczne oraz  materiały potwierdzające, że przyjęta technologia wykazana w oświadczeniu spełnia warunki określone przez Zamawiającego w ww. załączniku.
12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 29. 
13. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zaświadczenia oraz informacje zamawiający i wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem lub e-mailem : fax 022 783-61-07;
e-mail zamowienia.publiczne@halinow.pl
14. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 30.05.2008 r. do godz. 12 : 00 .
15. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.05.2008 r. o godz. 12 :15  w Urzędzie Miejskim w  Halinowie, w pok. nr 24.
16. Kryteria oceny ofert :  cena za realizację zamówienia  - 100 %.
17. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
18. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.05.2008r.


   Burmistrz Miasta Halinów
    (-) Jolanta Damasiewicz

Wytworzył:
Udostępnił:
Danuta Iliaszuk
(2008-05-20 09:41:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Danuta Iliaszuk
(2008-05-20 10:00:33)
 
 
ilość odwiedzin: 5192062

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X