Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - informatyk

burmistrz

Halinów, dnia 29.05.2014

WAG. 2110. 1 .2014  

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

             Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pkt 4 Procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Halinowie, wprowadzonej Zarządzeniem
Nr 179.2012 Burmistrza Halinowa z dnia 17 października 2012 roku,  Burmistrz Halinowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Halinowie z siedzibą  przy ul. Spółdzielczej 1, 05-074 Halinów:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekracza 6%.

Warunki pracy:  Praca w budynku Urzędu. Praca biurowa związana z obsługą monitora ekranowego. Budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę.

 

1. Stanowisko pracy:  do spraw obsługi informatycznej - informatyk

2. Wymiar czasu pracy:  pełny etat

3.Wymagania  niezbędne :
   1) obywatelstwo  polskie,
   2) pełna  zdolność  do czynności  prawnych  oraz  korzystanie  z pełni praw  publicznych,
   3) niekaralność za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
       przestępstwo skarbowe (prawomocnym wyrokiem),
   4) nieposzlakowana opinia,
   5) wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie
       zadań na  stanowisku ,

   6) co najmniej 3 letni staż pracy.

4. Wymagania  dodatkowe:

   1) preferowane wykształcenie wyższe o specjalności informatycznej,

   2) znajomość baz danych MsSQL Server i Postgre SQL,

   3) znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7 , Linux oraz  pakietów biurowych
       Microsoft Office, Open Office,

   4) administrowanie Active Directory,

   5) dobra znajomość zagadnień technicznych związanych ze sprzętem komputerowym
       oraz  zarządzania sieciami,

   6) posiadanie znajomości przepisów prawa z zakresu  informatyzacji podmiotów
       publicznych, dostępu do informacji publicznej i ochrony danych osobowych,

    7) znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentów technicznych.

 5. Zakres  wykonywanych zadań  na stanowisku:

  1. współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi  gminy w zakresie realizacji materiałów promocyjnych, prezentacji multimedialnych itp.,
  2. koordynacja współpracy w zakresie wymiany informacji między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  1. realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnianiem funkcjonowania urzędu
    i obsługi interesantów,
  2. wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów,
  3. zabezpieczenie sprzętu i sieci infrastruktury informatycznej przed uszkodzeniem i kradzieżą
  4. zabezpieczenie danych i zbiorów przed utratą, kopiowanie i archiwizowanie zbiorów danych,
  5. realizacja zadań określonych w Polityce Bezpieczeństwa Informacji przyjętej odrębnym Zarządzeniem Burmistrza oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów,
  6. administracja i ewidencja kontami użytkowników systemów informatycznych,
  7. analizowanie potrzeb w zakresie infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania sprzętu,
  8. nadzór nad wdrażaniem systemów informatycznych, modułów i programów,
  9. dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów, oraz usuwanie usterek,
  10. zabezpieczenie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy ze sprzętem komputerowym,
  11. opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z dziedziny informatyki,
  12. nadzór nad funkcjonowaniem sieci informatycznej , zabezpieczeń sieciowych,
  13. prace nad rozbudową oraz utrzymaniem sieci informatycznej w Urzędzie,
  14. szkolenie osób w zakresie obsługi komputerów,
  15. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych w sprawach związanych
    z bieżącą realizacją zakresu działania informatyka,
  16. realizacja programów z zakresu elektronicznej administracji  w ramach projektów finansowanych ze środków własnych i unijnych,
  17. współpraca w zakresie wprowadzania danych do Biuletynu Informacji Publicznej,
  18. pełnienie funkcji administratora systemów,
  19. administrowanie pracą centrali VOIP,
  20. administrowanie urządzeniami typu Firewall,
  21. administrowanie serwerami Windows 2008 i Linux,
  22. zarządzanie serwerami wirtualnymi Hyper-V,
  23. konfiguracja urządzeń drukujących sieciowych.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny (należy podać numer telefonu lub adres poczty elektronicznej do kontaktu
    w sprawie postępowania  rekrutacyjnego);
  2. kwestionariusz osobowy kandydata;
  3. kopie dokumentów  poświadczających  wymagane wykształcenie;
  4. kopie dokumentów poświadczających posiadane  kwalifikacje i umiejętności;
  5. oświadczenia:
    1.  o niekaralności,
    2.  o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3.  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
  6.  Kopie świadectw pracy.

Druk kwestionariusza osobowego oraz wzory oświadczeń do pobrania w zakładce „Praca” www.bip.halinow.pl

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty, należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Burmistrza Halinowa, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1, z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko ds.obsługi informatycznej – informatyk”,  osobiście w siedzibie Urzędu (biuro podawcze) lub pocztą
(liczy się data wpływu na biuro podawcze Urzędu Miejskiego w Halinowie) , w terminie do dnia 9 czerwca 2014 roku, do godz. 17.00.

Osoby do kontaktu w sprawie naboru:

- w sprawach merytorycznych: Robert Zawadzki,  tel. (22) 783-60-20 wew.202.

- w sprawach proceduralnych: Danuta Krawczyńska,  tel. (22) 783-60-20 wew.118.

  1. Ważne informacje dodatkowe:
  1. Kandydat  wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia: 
  1. aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
  2. oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie,
  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  www.bip.halinow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu;
  2. Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia  skierowana do odbycia służby przygotowawczej;
  3. O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  1. Burmistrz Halinowa, zastrzega sobie prawo odwołania postępowania  rekrutacyjnego w każdym czasie,  bez podania przyczyny.

 

 

Burmistrz

/-/ Adam Ciszkowski

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2014-05-29)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2014-05-29 15:12:09)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2014-05-29 15:41:21)
 
 
ilość odwiedzin: 5190410

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X