Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie


Halinów: Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni
bitumicznej i z asfaltu frezowanego
Numer ogłoszenia: 44192 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE 0 ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiazkowe.

Ogloszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJACY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinow reprezentowana przez Burmistrza Halinowa , ul. Społdzielcza 1,

05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107. Adres strony internetowej zamawiakcego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMOWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i z asfaltu frezowanego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

11.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości Iub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia roboty polegające na remoncie cząstkowym dróg o nawierzchni bitumicznej i z asfaltu frezowanego przy użyciu masy bitumicznej, asfaltu frezowanego, grysu i emulsji asfaltowej, o łącznej długosci dróg 39,30 km w tym:

1) o nawierzchni bitumicznej 21,80 km, 2) o nawierzchni z asfaltu frezowanego 17,50 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamowień uzupefniajacych: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości Iub zakresu zamowień uzupetniajacych

Zamawiający przewiduje możliwoc udzielenia zamówień uzupelniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówiern publicznych, polegajqcych na bieżacym utrzymaniu dróg o nawierzchni bitumicznej i z asfaltu frezowanego, o wartości do 101890,00 zf.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE 0 CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIALU W  POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pieciu lat przed uplywem terminu składania ofert, wykonał roboty w zakresie budowy lub remontów (uzupełnianie ubytków lub wykonanie nakładki) dróg o nawierzchniach asfaltowych o łącznej wartości co najmniej 250 tys. zł brutto, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukonczone. Spełnianie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający będzie oceniał na podstawie załaczonych do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA 0 0ŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ

WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spefnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedlożyć:

• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat przed uplywem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okras prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentu potwierdzajacego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nalezy przedłożyć:

       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

       aktualny odpis z wlasciwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt 111.4) albo w pkt 111.5)

Do oferty należy dołączye aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, jeżeli Wykonawca posiada taki wpis

III.7) Czy ogranicza się moiliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2)  KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3)  ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane w przypadku wystaienia konieczności wprowadzenia zmian, a wynikajecych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiajacy, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy

1V.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl

Specyfikację istotnych warunkow zamowienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spóldzielcza 1, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin sktadania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Iub ofert: 03.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Społdzielcza 1 - biuro podawcze.    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skladania ofert).           IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości Iub części zamówienia: nie

Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2010-02-16 17:10:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2010-02-16 17:19:18)
 
 
ilość odwiedzin: 5191862

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X