Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
   „Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Halinów”.
 
1. Zamawiający :
   Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
    Siedziba: ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie; tel. 022 7836020;
    faks 022 7836107; adres strony internetowej zamawiającego : www.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych, 
     zamieszkałych na terenie Gminy Halinów  wraz z   zapewnieniem opieki do:
 
Zadanie I. 
1) Zespołu Szkół Specjalnych w Warszawie, ul. Hafciarska 80/86 - z Okuniewa ul.
    Lipowa 1 i z powrotem - 1 uczeń ,
2)Zespołu Szkół Specjalnych Nr 13 , ul. Elektoralna 12/14 w Warszawie
    z Józefina , ul. Wspólna 15   i z    Hipolitowa, ul. Hipolitowska 62a i z
    powrotem – 2 uczniów ( na wózkach inwalidzkich)
      3) Szkoły Podstawowej Specjalnej w Warszawie, ul, Tarchomińska 4 - z Józefina,
    ul. Jasna 7 i z powrotem – 1 uczeń,
4) Instytut Głuchoniemych w Warszawie, Pl. Trzech Krzyży 4/6 – z Królewskich
    Brzezin 9 i z powrotem – 1 uczeń
 
Zadanie II
 Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie 8 – z Desna 33 i Cisia ul. Mostowa 3a i z Halinowa, ul. Dąbrowskiego 1 i z . powrotem – 3 uczniów
 
Zadanie III
Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Otwocku ,ul. Literacka 8 – z Wielgolasu Brzezińskiego ,ul Fiołkowa 1 i z powrotem – 1 uczeń
      
 w dni nauki zgodnie z organizacją roku szkolnego 2008/2009
 
3. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 60113400-7 transport osób niepełnosprawnych.
4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin realizacji zamówienia do dnia 25.06.2010 r.
5. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane
7. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1
    oraz którzy:
 1) posiadają zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję),
 2) dysponują do realizacji zamówienia pojazdem przystosowanym do przewozu osób
      niepełnosprawnych, wyposażonym w windę/najazd, pasy do mocowania wózków,                
      z aktualnym badaniem technicznym oraz ubezpieczeniem OC i NW (dotyczy zadania I),
 3) dysponują do realizacji zamówienia pojazdem przystosowanym do przewozu osób,
      z aktualnym badaniem technicznym oraz ubezpieczeniem OC i NW
      (dotyczy zadania II i III),
 4) opiekun posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
8.Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie
    dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków,
    na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
9. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty  
    niżej wymienione dokumenty : 
  1) oświadczenie na piśmie, że reprezentowana przez niego firma nie podlega wykluczeniu z 
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 oraz 
    ust.2 pkt 1 i 2 oraz spełnia wymogi art.22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji                                                                                                                                                                                    
    działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert;
 3) zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję);
 5) wykaz pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia oraz oświadczenie
     potwierdzające, że pojazd do przewozu dzieci jest przystosowany do przewozu osób
     niepełnosprawnych, posiada windę/najazd i centralny zamek (oświadczenie dotyczy oferty
     na zadanie I);
 6) kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do realizacji
     zamówienia z aktualnym przeglądem technicznym pojazdów;
 7) dokument ubezpieczenia OC i NW;
 8) wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia oraz dokumenty potwierdzające  ich 
     przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
10.   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie :
11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie
      zamawiającego, w pok. nr 19.
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 21-08-2009 r.
      do godz. 15 : 00.
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21-08-2009 r. o godz. 15 :15, w siedzibie zamawiającego,
      pok. nr 24.
14. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
15. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
16. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.
17. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych       
      w dniu 13.08.2009r.
 
 
                                                                                                         Burmistrz
 (-) Jolanta Damasiewicz
Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2009-08-13 16:46:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2009-08-13 16:50:39)
 
 
ilość odwiedzin: 5192033

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X