2011 ROK
- Protokół z przeprowadzonej kontroli w jednosce organizacyjnej jaką jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Halinowie ul. Spółdzielcza 1(113.33 KB)Wytworzył:Naczelnik Wydziału Administracyjno - Gospodarczego - Beata Budzyńska-KupiduraUdostępnił:Dorota Górska(2012-05-31 15:09:09)Ostatnio zmodyfikował:
- Protokół z przeprowadzonej kontroli w Zespole Szkół w Halinowie ul. Okuniewska 115 w dniu 8 czerwca 2011 roku(97.08 KB)Wytworzył:Naczelnik Wydziału Administracyjno - Gospodarczego - Beata Budzyńska-KupiduraUdostępnił:Dorota Górska(2012-05-31 15:04:42)Ostatnio zmodyfikował:
- Protokół z kontroli przeprowadzonej w dniu 12 grudnia 2011 r. w Zakładzie Komunalnym w Halinowie(75.15 KB)Wytworzył:Naczelnik Wydziału Administracyjno - Gospodarczego - Beata Budzyńska-KupiduraUdostępnił:Dorota Górska(2012-05-28 14:46:24)Ostatnio zmodyfikował:
- Protokół Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Halinowie z przeprowadzonej kontroli inwestycji Gminy Halinów przeprowadzonej w latach 2009-2010 jako zadanie pod nazwą "Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gminie Halinów, etap II w miejscowości Hipolitów obszar 1A" (442.99 KB)Wytworzył:Referent ds. obsługi Rady - Renata ChądzyńskaUdostępnił:Dorota Górska(2012-01-26 17:06:24)Ostatnio zmodyfikował:
- Zawiadomienie Komisji Rewizyjnej - kontrola w Gminnym Centrum Informacji w Halinowie 08.11.2011r. o godz. 16:00. (55.53 KB)Wytworzył:Referent ds. obsługi Rady - Irena OsipczukUdostępnił:Dorota Górska(2011-10-21 17:23:55)Ostatnio zmodyfikował:
- Protokół Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Halinowie z przeprowadzonej kontroli w Szkole Podstawowej w Cisiu(616.47 KB)Wytworzył:Referent ds. obsługi Rady - Irena OsipczukUdostępnił:Stefania Markowska(2011-07-04 15:40:24)Ostatnio zmodyfikował:
- Protokół Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Halinowie z przeprowadzonej kontroli w Szkole Podstawowej w Chobocie(2.23 MB)Wytworzył:Referent ds. obsługi Rady - Irena OsipczukUdostępnił:Stefania Markowska(2011-07-04 15:35:38)Ostatnio zmodyfikował:Stefania Markowska(2011-07-04 15:38:00)